یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: جهاد دانشگاهی، نهادی انقلابی است و باید انقلابی بماند؛ برخی از تشکیلات در کشور پیش از انقلاب ایجاد شده بودند؛ ولی برخی دیگر مثل جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی است و چون زاده انقلاب است، انتظارات نیز از این مرکز بسیار بالاتر است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت‎الله‎ علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با مدیران جهاد دانشگاهی واحد استان قم با اشاره به اهمیت ارتباط با خدا در زندگی گفتند: پیامبران الهی برای ابلاغ، پیام های بسیاری برای رسیدن انسان ها به کمال به سوی آنها فرستادند که یکی از مهمترین این پیام ها، کار مخلصانه است.
ایشان با تأکید بر اهمیت رضایت الهی در پس همه امور، افزودند: اگر کار برای خدا باشد موفقیت هم در پی خواهد داشت؛ یکی از رموز اصلی پیروزی انقلاب و دفاع مقدس همین امر بود که همه امور برای خدا انجام می‎شد و امروز نیز وظیفه مسئولان و همه ارکان دولتی و غیردولتی در کشور آن است که با همان روحیه و با تبعیت از رهبری نظام، امور کشور را به بهترین شکل و با نیت قرب الهی اداره کنند.
ایشان با ذکر این مطلب که رضای خدا در رضای جامعه است، اظهار داشتند: اگر جامعه از انسان راضی باشد، خدا نیز از مسئولی که باعث عدم نارضایتی و سختی کشیدن مردم شده راضی نخواهد بود؛ یکی از راه‎های راضی کردن و خشنود نمودن مردم و خداوند، حل مشکلاتی است که ظاهرا حل نشدنی است.
ایشان با تجلیل از خدمات جهاددانشگاهی در مسیر توسعه کشور و رضایت مردم تصریح کردند: این نهاد انقلابی دنبال حل مشکلات و بیماری‎هایی است که ظاهرا لاعلاج به نظر می‏ رسد؛ قطعا این موفقیت‎های جهادگران با نیت خالصی که دارند، در آینده خبرهای خوبی را برای مردم خواهد داشت و خداوند هم قطعا به شما کمک خواهد کرد.
حضرت آیت الله علوی گرگانی یادآور شدند: این نهاد انقلابی است و باید انقلابی بماند؛ برخی از تشکیلات در کشور پیش از انقلاب ایجاد شده بودند؛ ولی برخی دیگر مثل جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی بوده و چون زاده انقلاب است، انتظارات نیز از این مرکز بسیار بالاتر می باشد.
ایشان ابراز داشتند: انتظار می‎رود که این نهاد در مسیر منویات مقام معظم رهبری، مراجع و خط ولایت و انقلاب و نظام اسلامی حرکت کند و قطعا اگر این فعالیت‎ها در خط رهبری باشد، موفقیت آن در همه امور بیشتر خواهد بود.
معظم له بیان کردند: کسانی که تحت ولایت هستند نباید حالت ضعف و ناامیدی داشته باشند؛ زیرا در سایه ولایت، توکل و امید به رحمت و نصرت الهی همیشه وجود دارد.
حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان یادآورشدند: کسانی که در این مرکز حضور دارید و مشغول به فعالیت هستید قدر خدمت خود را بدانید و از خدا بخواهید که در آینده بتوانید روش‎های جدیدی ابداع کنید که بتواند مشکل همیشگی مردم در بخش نازایی و مشکلات دیگر را رفع کند تا نام نیکوتری از شما در تاریخ خاطرات بشریت بماند و جهاد دانشگاهی واحد قم جزو خاطرات خوش مردم باشد که توانسته مشکلات عدیده‎ای را در بخش‎های مختلف حل کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha